woensdag 25 april 2012

Mijn Distress markers

Hallo allemaal,

Eindelijk ik heb ze! Mijn Distress markers.
Toen met februari die pre order kwam heeft mijn moeder twee kokers besteld en betaald.
Maar helaas de levering werd steeds uitgesteld. Ik natuurlijk ontzettend balen.
Tot dat ik zag dat Doe@ding ze wel had.
Dus ik een mailtje gestuurd na Harriet en Marlous of zij nog twee complete setjes hadden.
En ja hoor die hadden ze! Dus mijn moeder bij de andere het geld terug gehaald en na doe@ding overgemaakt.
En daar ging gisteravond de deurbel en stond er een meneer met een pakketje voor de deur.
Met u raad het al de Distress markers.
Harriet en Marlous ontzettend bedankt voor de super service!!!!!

2 opmerkingen:

  1. Ik ben heel benieuwd hoe jou deze markers bevallen. Ik heb zitten twijfelen om ze aan te schaffen, maar net wat jij al zei... het duurde zo lang.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes met je markers,
    groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen