zondag 17 juni 2012

Mini album van bruine suikerzakken

Hallo Allemaal,

Deze keer heb ik een mini album gemaakt van bruine suikerzakken.
Ik wil hiermee eigenlijk laten zien dan je ook met goedkope materialen iets leuks kan maken.

Als basis heb ik 6 bruine suikerzakken gebruikt en deze als album in elkaar gezet.
Het stempelafdrukje is van SUGAR NELLIE.
Deze heb ik gestempeld op het nieuwe kraft papier van JOY craft, en ingekleurd met prisma potloden.
Achter het stempelafdrukje zit een wc rolletje die ik heb aangekleed met designpapier van de action.
De bovenkant heb ik opengelaten zo kun je er altijd nog iets indoen als kadootje.
Al het designpapier wat ik heb gebruikt is van een paperpad van de action.
Het zijn kleine blokjes met verschillende design voor ik dacht 1,80 per stuk.


Op de volgende pagina heb ik gebruik gemaakt van snijmallen van marianne design en van magnolia.
Tuurlijk deze zijn iets prijziger maar je kan ze ook uitgesneden en al bestellen via marktplaats of natuurlijk iets vervangbaars voor gebruiken.
Het losse kaartje heb ik gemaakt om er in te schijven tussen de pagina's.



Bij de laatste pagina heb ik gebruik gemaakt van een snijmal van Joy en een van spellbinders.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

Groetjes Chantal


Geen opmerkingen:

Een reactie posten