zaterdag 30 juni 2012

Oma 90 jaar

Hallo Allemaal,

Ik heb deze keer een koffieblikje aangekleed speciaal voor mijn oma die vandaag 90 jaar word.
Pfff wat een leeftijd!

Als eerste heb ik het blik bekleed met een designpapiertje van marianne design.
Toen om de rand van de deksel een lintje gedaan en een op maat gemaakt papiertje op de deksel geplakt.
De stempel is van magnolia en die heb ik ingekleurd met prisma potloden.
Toen het afdrukje uitgeknipt en op een ander uitgesneden vormpje van Nellie snellen geplakt.
Deze heb ik overigens eerst bewerkt met gesso (dit is te krijgen bij de action in een tube)
De bloemen heb ik uitgesneden met creatables uit verschillende design papiertjes van marianne design. In het hart heb ik een roosje gedaan.
Aan de achterkant heb ik een tekst gemaakt met stempels op designpapier.
De stempels zijn van het alphabet van marianne design.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

Groetjes Chantal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten