woensdag 31 oktober 2012

100 volgers voorbij

Hallo Allemaal,

Ja hoor ik heb honderd volgers JOEPPIE!!!!!
Ik wil als eerste iedereen bedanken dat ze volger zijn van mijn blog.
Het is altijd leuk om al jullie berichtjes te lezen.
En zoals beloofd geef ik een verrassingspakket weg!

Wie de winnaar is geworden zal ik nu bekent maken..............

DE WINNAAR IS......Anita Meijer (nee mensen niet de zangeres)

Anita als je in een privebericht even je adresgegevens wilt mailen stuur ik het verrassingspakket
na je op!

En mensen ik hoop dat jullie mij blijven volgen en dat er meer volgers bij zullen komen
IK ZEG OP NA DE 200 wie weet wat ik dan weer voor leuks weggeef!





Groetjes Chantal

En wie weet zie ik morgen nog volgers van mijn blog op de KREADOE
Ik sta daar namelijk met Stampin-Up


2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Anita, leuk voor je hoor
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw ik ben nu met mijn blogrondje bezig en dan zie ik dit, wat geweldig Chantal, ik ben er superblij mee, helemaal top. Ik mail je zo nog even. Goh wat leuk dit. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen