maandag 19 november 2012

Merry Christmas

Hallo Allemaal,


Deze keer heb ik een Kerstdecoratie gemaakt met producten van Stampin-Up



Alle materialen die ik heb gebruikt zijn van Stampin-Up

Als eerst de basis deze is gemaakt met de snijmal Designer Rosette Bigz XL
Deze heb ik drie keer uitgesneden en de uiteinde aan elkaar geplakt.
De tekst heb ik gestempeld met het Lovely Letters Alphabet.
Het papier is de natural white van Stampin-Up en daarvan heb ik met de pons de vormpjes uitgeponst.
De kleur inkt is de Cherry Cobbler, en de bloem heb ik gemaakt van lint met in het midden een brad.


Mochten jullie materiaal van Stampin-Up willen bestellen dan kan dat via mij
Wil je een keer een home party of workshop dan kan dat natuurlijk ook!

Denkt je het lijkt me wel leuk om zelf demonstratrice te worden van Stampin-Up kun je je bij mij aanmelden via kaartenenscrappen@hotmail.com

Groetjes Chantal

3 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kerstdecoratie heb je gemaakt Chantal. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Chantal,ook leuk om in de boom tehangen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Chantal,

    Wat een schitterende kerst decoratie heb je gemaakt.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen