vrijdag 30 november 2012

Mijn bijdrage aan de Stampinchallenge

Hallo Allemaal,

Het even even geleden maar hier is weer een projectje die ik heb gemaakt.
En deze keer is het voor ons nieuwe blog http://stampinchallenges.blogspot.com
Dit blog start vanaf vandaag met challenges waar je gebruikt maakt van producten van Stampin-Up
Nu is het in het begin nog geen moeten maar het zou natuurlijk wel leuk zijn als je dat wel doet.

Ik heb deze keer een fotolijst gemaakt met de nieuwe schoolfoto's van mijn prachtige meiden.
De basis is twee canvas lijstjes die ik heb aangekleed met papier van SU.
Met de kleuren heb ik gebruikt gemaakt van warm vintage, dit omdat het goed in ons interieur past.
En omdat ik dat gewoon mooi vind.

Ik hoop dat jullie het mooi vinden maar vooral hoop ik dat jullie mee doen aan de challenge.





Groetjes Chantal en ieder een fijn weekend!

1 opmerking: